Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er in de fabriek een foutje gemaakt wordt tijdens de productie van een puzzel: een of meer stukjes blijven hangen in de stans, of de stukjes worden niet mooi gestanst.
Mocht u dit probleem hebben bij een puzzel die bij ons gekocht is, dan horen we dit graag zo snel mogelijk. Mocht de puzzel langer dan een 6 maanden geleden bij ons gekocht zijn, dan gaan we ons best voor u doen om dit op te lossen, maar kunnen we het niet garanderen dat dit volledig opgelost kan worden.
Graag ontvangen we van u een mail met hierin:
- het ordernummer van de bestelling waarin deze puzzel zit
- de productcode (te vinden rond de streepjescode op de doos of op de order)
- foto's van de gelegde puzzel waarop het ontbrekende stukje (s) te zien is of een foto van de klacht. Let op: alleen foto's van geheel gelegde puzzels kunnen in behandeling genomen worden.
Mailen kan naar info@goedkopelegpuzzels.nl.
Heeft u een klacht over een Jumbo puzzel (Jan van Haasteren, Wasgij, Jumbo of Falcon puzzels), dan moeten we u direct doorverwijzen naar Jumbo zelf. Deze lossen het graag met u op: https://www.jumbo.eu/klantenservice. U heeft hiervoor wel een factuur nodig. Deze heeft u per mail ontvangen direct na het plaatsen van de bestelling. Ook is deze te vinden in uw account op onze website.
Voor de andere merken geldt: wij geven de klacht door aan de leverancier/fabrikant. Deze gaat de klacht bekijken en geeft ons antwoord op de vraag hoe het opgelost gaat worden.